onsdag 19 mars 2014

2014.04.19

Jag jobbar på och kämpar för att försöka tänka på mig själv. Vilket jag lyckades göra igår, jag lämnade ett meddelande till läkaren som opererade min hand. Nu får vi se hur det blir.
För er som inte vet så anser jag inte att det blivit jätte bra då jag inte tycker att jag kan använda handen till 100% pga. det stramar när jag sträcker ut alla mina fem fungerande fingrar.
Annars då? Jag går till fel avdelning flera gånger om dagen. Gamla rutiner. Kommer säkert fortsätta så fram tills den 8 april, då blir det nog tvärtom. Men jag trivs och tjänar pengar.

Dagens "roligaste" var när jag tänkte prova en ny väg till jobbet, som enligt mina kollegor skulle vara snabbare. Problemet var bara att jag inte hade någon aning om var jag var efter ett tag och vill faktiskt påstå att jag var vilse. Jag hann som tur var i tid till jobbet och ingen skada var skedd.

Utöver det så suger det att Petrus jobbar kvällar. Jag tycker ju liksom att ha honom här hemma. Men det är ok! Får försöka se det som egentid istället ;)

Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag åter till jobbet! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar