lördag 15 mars 2014

2014.04.15

AAAND PAAAOW! Nu är denna långa vecka slut och jag får nu, i lite mer än ett dygn, göra precis vad jag vill. Börjar ju inte jobba igen förrän 06.15 på måndag.

Sen senast då jag var så trött, vilket var i onsdags, så har jag jobbat och även provjobbat på Allstar under torsdagskvällen och nu ikväll.
Började jobba i fredags redan klockan 06.15, hade tagit på mig en öppning.
Utöver detta så har jag tackat ja till att jobba heltid, 100%, i en månad framåt. Blandade känslor men mer pengar. 9 april blir allt som vanligt igen.

Idag har jag varit väldigt effektiv måste jag säga, trots all trötthet jag bär på. Har ett virus i kroppen som inte riktigt vill bryta ut i mer än hosta och denna trötthet. Jag har hunnit tvätta mellan 07.00-12.00 och klockan 12.10 satt jag och Petrus i bilen påväg mot mormor och morfar. Innan jag begav mig mot Allstar så hann jag även shoppa lite nya tröjor och ett par tights på Strömpilen. Rätt ok lördag!
Men nu ska jag gräva ner mig i soffan och se en film. Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar