fredag 28 mars 2014

2014.03.28

Efter ett lättare utbrott på min kära telefon så fabriks återställde jag den. VARFÖR GÖR JAG DETTA GÅNG PÅ GÅNG UTAN ATT TÄNKA PÅ KONSEKVENSERNA?! Min telefon verkar jobba på med att installera alla appar jag tidigare hade på telefonen, men det viktiga då? Kontakter, bilder, anteckningar och diverse sparad data i spel.......?!?!?!?!? BOOORTA. Jag dör ju. OCH ALL MIN ORDNING? Allt jag sorterat och valt bort, allt jag gjort för att göra den till min. VAR ÄR ALLT SÅDANT?! BORTA!

Nu ska jag dö ett tag. Kanske gräva ner mig i sista kapitlet i boken som ska läsas på jobbet. Sen kommer Anette förbi för vi ska minsann gå på bio ikväll. Tur det, annars skulle jag nog bara gråta över min telefon.

Det positiva i det hela är ju att problemet som mitt utbrott grundades på är återställt, för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar