tisdag 25 mars 2014

2014.03.25

Idag bjöds det på våfflor och sol på jobbet. Jag slutade kl13 och ligger nu hemma i soffan. höhö borde kanske gå ut i fina vädret eller kanske städa. Meeeen jag är alldeles för slö för det.
Igår var det jobb och kvällsmöte vilket innebar att jag inte var hemma förrän strax innan 21 och Tjockare än vatten. Avlutade med att öppna post och kolla vilken min preliminära skatteåterbäring i år blev. Brevet från läkaren var mer förvirrande än lättande. Ingen cancer eller liknande, vilket självklart var bra. Dock visade proverna att jag inte alls haft en kärlförändring och att läkaren nu inte riktigt vet vad han tagit bort ur min hand. yaaay. och idag trillade nytt brev från NUS ner i lådan. Kallelse till Hand och plastikkirurgen. Varför kan det inte bara vara över.

Nu är Towe påväg hit en snabbis och sen ska jag nog städa. HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar