torsdag 18 juli 2013

Jag var i Stockholm tidigare i år

 I början av mars var jag i Stockholm för att se The killers och träffa bruden övan. Vi började med fika och mer fika på makeupstore.

 Sen gjorde vi pizzor.

 Medan vi gjorde oss i ordning för The killers kom Fredric förbi och drack kaffe.

Sen hade vi lite fest med Dartini drinkar (Dart vader martinis) i deras amazing lägenhet

Morgonen efter gick vi ut för att titta på vaktbytet på slottet (som har ett namn men som jag inte kommer ihåg) Viktor var där i alla fall och jag försökte psyka honom men det gick inte.

 Sen tog vi en promenad genom gamla stan och tittade på en jätte trång gång innan vi åkte upp på Globen.


Vi avslutade med lite shopping och mini cupcakes! Bre helg som jag dock var sjuk under och blev ännu sjukare väl hemma. Detta var början på all min hosta i vintras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar