måndag 1 juli 2013

2013.07.01


Har idag lyckats cykla från Röbäck till mormor och morfar uppe på berget. Morfar räknade lite snabbt i huvudet vägen jag cyklade och kom fram till att jag cyklat runt 2,5-3 mil. Detta tog mig 1timme och 10 minuter vilket känns som en helt fantastisk tid då jag räknade med att det skulle ta 1,5-2 timmar. Känner mig så himla duktig!!!! Så efter att ha slappat och fikat lite hos dem så fick jag skjuts tillbaka hit till Röbäck där jag nu väntar på Petrus. Ikväll åker jag hem till Vännäsby för att kolla läget och jobba lite imorgon. Påtal om något annat så är det ju idag den 1 juli. Herregud vad tiden går snabbt.

Fick även veta att jag fått volontärjobb på Trästock idag. haha. Något jag tyvärr måste tacka nej till. Då det infaller samma helg vi far till Budapest. På bilden nedan kan ni även se mormors gigantiska rädisor. haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar