söndag 14 juli 2013

2013.07.14

Vännäsdagarna är över för i år och jag hade för ett års skull otroligt trevligt! Fredag kvällen spenderades med middag med familj + vänner innan jag och Petrus begav oss till Röbäck för att sova och packa om inför våra planer att spendera lördagen på stranden.


Så blev inte fallet. Solen ville inte komma fram. Så jag och Petrus tog det lugnt i Röbäck och åkte sedan hem till Vännäsby för att byta till cykel och kolla in marknaden. Köpte mig två nya tennarmband och en ny berlock till min silverkedja (samma som jag haft tidigare som tyvärr gick sönder för 1,5 år sedan). Känner mig otroligt nöjd.


Närmare kvällen slöt Towe med sin Jakob upp med oss och vi åt middag på Blå för att sedan åka karuseller på tivolit. Mådde jätte dåligt och höll på att spy under hela vägen tillbaka hem. Tur hade vi så det gav med sig efter ett tag och vi hade det otroligt trevligt och roligt ute i husvagnen där vi spelade risk enda in på natten.


Himla bra helg som tyvärr avslutades väldigt jobbigt på brotrappan innan Petrus övertalade mig att följa med till Röbäck och äta kycklingsallad.
Vi hann även på fredagskvällen med en promenad upp på Hässingsberget mellan Klabböle och Skravelsjö. Himla mysigt och myggigt.
Bra helg trots allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar