söndag 21 juli 2013

2013.07.21

Middag, fika och några timmar i en galleria så sitter vi nu här på hotellrummet. Nyduschade och helt slut. Inatt kommer vi nog sova gott. Vi har även köpt cider i en liten butik här nere, vilket kändes heltokigt. Men äsch ;)

Jag har hittat två butiker i gallerian idag som jag verkligen tycker om och måste gå tillbaka till när jag har spenderarbyxorna på mig. Har även hittat lite fina skor. Vi får se var detta slutar.

Vad morgondagen har att erbjuda mer än värme vet vi inte ännu. Känns bara himla bra att faktiskt få se något nytt för en gångsskull, och vilken stad! London är imponerande och för att jämföra med Budapest. Budapest är ett litet London i sämre skick men oj så charmigt!

Nu ska jag försöka få Petrus att se på Sune i Grekland med mig. heheh

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar