fredag 1 juni 2012

Livet kan nu börja.

I tisdags mejlade jag min multimedia lärare. Frågade om betyg och om det var något mer han ville att jag skulle lämna in. Till svar fick jag på onsdag kväll:
"Jag har sett det jag behöver se av dig, du behöver inte lämna in ngt
betyg: mvg"

En otrolig tyngd lyftes från mina axlar och gav mig energin till att slutföra de två sista skriftliga uppgifterna under min gymnasietid.
Idag fick jag möjlighet att istället för att skriftligt lämna in två psykologiuppgifter göra dem muntligt. När detta var gjort slutade jag. Mitt sista skolarbete på Midgårdsskolan var gjort och lämnat bakom mig. LYCKAN!

Jag måste passa på och tacka mamma, alla vänner runt omkring mig och lärarna för all hjälp, stöd och förståelse under den här sista veckan. Skickar massa kramar till er och hoppas att jag inte varit allt för jobbig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar