tisdag 26 juni 2012

2012.06.25

Djupa diskussioner om kost och träning. Alfred är fullkomligt seriös medan Jonte och Gurra är lite små oseriösa. En grekisk gud hade vi även där i Jonathans vardagsrum. Snart efter att Jonathan poserat för oss begav vi oss ner till Gustav när ytterligare diskussioner om kost och träning kom upp men sedan mös vi i bastun och tog några  dopp i älven.

I övrigt idag så har jag solat från tidigt på morgonen fram till att stolen gick sönder. Efter det tog jag mig en promenad/jogging tur in till Vännäs där jag slöt upp med Alfred och Jonathan. Spenderade dagen med dem och vid halv åtta sprang jag hem igen för att duscha och sedan cykla och störa Viktor lite på jobbet innan bastugrabbarna återvänt från gymmet.

Otroligt trevlig dag måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar