torsdag 28 juni 2012

10 valfria PortfolioC

Ligger och hostar i min säng. Försöker att inte ta djupa andetag för fridens skull. Mina revben känns ännu inte av men det är bara en tidsfråga innan hostan tar över. Jag funderar på att göra några nattliga samtal till personer jag vet sover. Bara för att jag tycker att de borde vara vakna med mig när jag inte kan sova. Istället för detta tänkte jag dela med mig av 10 bilder från min FotoC portfolio. De tio bilderna är mina valfri med eget tema.

Mitt tema handlade om färg, form och konstrast. Jag ville lyfta fram människans försök till att förgylla det grå samhället med lite färg. Det var ett mycket roligt uppdrag jag tog på mig.
Är jag nöjd?
Svar: Ja, jag är nöjd. Finns några bilder jag känner att jag skulle velat byta ut. Men jag hade inget att byta ut dem mot när tiden började rinna ut. Men så är det väl alltid mina vänner?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar