onsdag 27 juni 2012

2012.06.27

Igår blev jag inte ensam som ni kanske förstod i tidigare inlägg. Freyja svängde förbi. Hon väckte mig där jag kring 15.10 när jag låg i min säng med feber och drömde hemska drömmar om misshandel och andra hemskheter. (Jag hade klivit upp innan detta, hade bara gått och lagt mig ifgen för att jag var så otroligt trött) Ryckte upp mig, tog en alvedon och sedan begav vi oss ut på äventyr.


Äventyr nummer 1: Promenad in till Vännäs för att hämta min cykel. Vi började gå, kom sedan på att vi måste ha min cykelnyckel. Gick hem igen och sedan begav vi oss mot Alfred och cykeln.

Äventyr nummer 2: Cykla/gå hem i regnet. Blev upphämtade nedanför Riverhill av min far för att det var kallt och blött.
Äventyr nummer 3: Jag låg i min säng i lugn och ro, Freyja smulade surkräm och lökringar i min säng. Sedan ville hon den andra till Statoil, detta ville inte jag för jag mådde illa och var trött. Tillslut tvingade hon ut mig och vi cyklade till Shell istället. För det hade jag tydligen gått med på istället för att cykla till Statoil. (För er som inte vet, Statoil ligger i Vännäsby, Shell i Vännäs)
I Vännäs fick Freyja sin cola och Alfred fick en cykel upp till Jonte. Hos Jonte blev vi sedan kvar ett tag medan killarna lagade mat.
Äventyr nummer 4: Cykla hem i regnet och sjunga vinter och regn låtar.
Äventyr nummer 5: Promenad i Vännäsby och massa djupa diskussioner utanför gymmet.


Mer än okej kväll känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar