lördag 28 januari 2012

2012.01.28

Gårdagskvällen spenderade jag hos Anette på Teg där vi sedan drog oss vidare till Corona.
Det bjöds på mycket dans och musik!
När småtimmarna började komma skjutsade Viktor hem Towe och sedan for Jag, Han, Alfred och Jonathan ner på stan och åt på max. Mycket trevligt och fint avslut på en bra kväll.

Idag har jag betalat min första räkning, ätit subway macka till frukost och laddat hem de absolut sista avsnitten av Chuck. TUR ATT JAG HAR 2 SÄSONGER KVAR INNAN DET ÄR SLUT!
Ikväll hänger jag på Ersboda med några bruuudar som jag råkar känna. Ni får gissa vilka själva.

Nu ska jag se på ett avsnitt Chuck och sedan slänga mig in i duschen. Det kan behövas säger jag bara!

1 kommentar:

  1. ÅÅH, jag såg precis klart det allra sista avsnittet av chuck!
    vill se mer, men nu är det över :(

    SvaraRadera