torsdag 5 januari 2012

2012.01.05

Klockan är lite över tolv och jag äter frukost. Yeeeaah, you know it.
Igår var jag förbi hos Towe och sjukstugan numero 1. Alla bussar hem var sena. Vilket faktiskt var lite skratt retande. Skulle åka klocka 14.55 från Ersboda, bussen kom 15.25. Jag insåg då att "Fan, min buss hem kommer jag ju aldrig hinna med. Den går ju 15.45" Vilket var mycket sant, men vad jag inte visste när jag klev av på Vasaplan och virrade runt, var att 1:
Vi som åker Vännäsbussen har en ny busskur mittemot, vi har med andra ord bytt med Holmsundarna.
2:
15.45 bussen var sen och jag klev på den kring 16.05. Jag kände ju att livet bara flöt på. Haha.

När jag kom hem åt lite pizza sedan kom Alfred och hämtade mig och jag, han och Viktor spelade lite Wrestling och Halo på Xbox. Vad dom än säger så var jag sjukaste bra. Tjompy och Jonas var också förbi en sväng. Hehe.

Hursom helst, nu måste jag äta klart och sedan gå och packa. För idag far jag till Sorsele! :D :D :D Ha det så roligt här hemma i snökaoset! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar