söndag 15 januari 2012

2012.01.15

Helgerna blir längre och jag vill inte att dom ska ta slut. Även om jag måste erkänna att det var skönt att komma tillbaka till skolan förra veckan, få lite rutin i vardagen. (Inte för att jag hade så många lektioner..... hängde ju mest med Freyja)

Denna helg började i alla fall hemma hos mig med Freyja och Towe. Vi gjorde mest ingenting, såg på spiderman, pratade, skrattade, surade, eller var väl mest jag som surade meeen. Sen for vi ut med bilen ett tag och ja, ne det gjordes inte så mycket. Men jag tycker om dem ändå och jag hoppas dom kan förlåta mig för mitt hemska humör.

Under lördagen var flickorna kvar eftersom deras buss inte kom. De blev hämtade av Towes pappa och jag tog mig en promenad till Vännäs, blev hämtad längs cykelvägen och såg sedan på film och spelade monopol sent in på natten med Viktor, Alfred, Tommy och Jonas.
Det är förnedrande att jag tappat mitt monopol flow. Förlorar ju bara massor. Inte ok. Trevligt var det iallafall. :)

Nu funderar jag på att ta en promenad och sedan typ gå och lägga mig.. Känns ändå som en helt okej plan. Först ska jag dock smälta maten lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar