tisdag 18 januari 2011

"Vad Towe lyssnar på och lite av det som fanns på Viktors spellista"

Dagen har bestått av foto och en buss hem.
Började morgonen med sovmorgon och skjuts.
Insåg senare i bilen att jag glömt busskortet så det var bara att vända. TACK MAMMA.
Sen var det foto och efter det buss hem som sagt.

Sen har jag förövrigt bestämt mig för att döpa om min spellista på Spotify. Den heter just nu "Vad Towe lyssnar på och lite av det som fanns på Viktors spellista" Men har nu på senare dagar insett att 50% av min spellista är från Viktors och att Towe inte tycker om det så värst mycket så... Funderar på att döpa den till något i stil med "Wannabe Viktor" Kommer bli bra ;)

Har ett tillfälligt namn just nu..

1 kommentar:

  1. haha vadå Towe inte tycker om det? har jag väl aldrig sagt något om..

    SvaraRadera