måndag 10 januari 2011

Måndag nummer 2

Då var det måndag igen då!
Underbart.
På onsdag börjar skolan.
Imorgon ska jag till sjukgymnasten
och
idag for jag och mamma in till staden.
Måste erkänna att jag är äckligt svag för fula bekväma skor. (Med andra ord är jag ett par skor rikare...)



Ikväll tänker jag, för min egen skull eller liknande, skriva vad jag gjorde på Nyårsafton. Det ni! Sen får vi se vad jag gör. Ett avsnitt Big bang säsong fyra är iallafall bestämt. Sen ska jag nog kolla lite på portfolion som olyckligtvis ska vara inlämnad snart. Nästa vecka? Vet inte riktigt... Måste även kolla på matten. Ligger äckligt mycket efter (pga APU veckorna) och vet inte när provet är eftersom jag inte kommer in på fronter.

Ska iallafall sitta hemma. Nu vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar