lördag 22 januari 2011

Lördag, Massa 18 år.

Lördag, lördag, lördag.
Vaknade klockan tolv i tron om att klockan var ett!! Fick panik och tvär steg upp. (Jag skulle ju ut och fota när det fortfarande var ljust ute)
haha, så jag sprang ner åt fruskost och insåg senare att min klocka går en timme för snabbt... Så tolv var ju ändå en helt okej tid att fara ut och fota på.

Bilderna blev helt okej. Så nu är det bara 1-2 valfria bilder och natur- och portärtt i miljö bilden kvar :D
Känns helt okej....

Nu vill jag se OC. Men internet är segt och Malcolm kan jag inte se för såg klart tredje säsongen igår och fjärde är uppe på hårddisken och orkar inte hämta den... haha. Sen Har det ju kommit nytt Big bang. DET SKA JAG SE IKVÄLL. Så... jag får göra ingenting i några timmar. (Egentligen har jag en massa att göra....)

Grattis till alla som fyller 18 år idag också!
Själv vet jag två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar