onsdag 19 januari 2011

Onsdag

Jag har tråkigt.
Är less på att vara hemma och har inget att göra.
Hade tänkt fota till portfolion, men det är lite för mörkt ute... börjar få lite panik om jag ska vara ärlig. Den ska vara inlämnad på måndag!
Sen fick vi veta att vi har samhälls prov i början av Februari. Kanske ska jag börja plugga redan nu? OCH JUSTE!!!!!! MAAAATTEN. Tar tag i det imorgon... HAHA, nej men på riktigt. Lovar att ta tag i matten imorgon.

Idag hade jag iallafall min första intressanta Samhällslektion. Lärde mig faktiskt en hel del och antecknade med PENNA OCH PAPPER. Öppnade inte ens datorn en gång under hela lektionen!

Imorgon är det en lång dag som börjar med Samhälls. Sedan ett långt pass med Engelska om Shakespeare efter allt det där så är det torsdagsblock som fylls med Mindyard och profil arbete.

Sen gjorde jag en jätte dum sak idag. Frågade mina vänner om dom ville följa med till cafeterian på skolan, för jag var hungrig och tänkte köpa en yoghurt, påväg ner blev jag JÄTTE sugen på cola och lyckades köpa mig en cola istället för en yoghurt. JAG SOM INTE ENS TYCKER OM COLA! haha, dum tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar