torsdag 25 mars 2010

Towe vars är du?
Vi saknar dig.
Vi tog oss nästan inte till matsalen.
Vi tog våran vanliga väg, sedan stod vi bara där och stirrade.
Ingen var där för att öppna dörren åt oss.
Samma sak när vi skulle ut från matsalen.
Iallfall, nu har vi en söt engelska vikarie och vi får leka en frågelek. :D JAG FICK DARIN OCH LADY GAGA! HAHA, Kul.
Snart får jag åka hem. Jag vill hem.
Det var något roligt jag skulle skriva också, men det minns jag inte som vanligt. Jo juste! VÅFFLOR TILL MIDDAG! :D :D :D

1 kommentar:

  1. jag kommer imorron din filur:] AHhh min dator har blivit tokig... det finns typ ett spöke i den.. den skruvar upp volymen hela tiden. Varje gång jag skruvar ner så skruvar den upp igen.. av sig själv.. as mysko... jag kanske inte kommer imorron.. min dator kanske har onda planer för mig.. skumt. aja.. jag kommer om jag överlever natten! woho!

    SvaraRadera