tisdag 30 mars 2010

ÅÅÅH, jag orkar inte. Jag hatar idrotts teori. Jag vill framkalla bilder och slösa ännu mer pengar. Jag vill köpa tre tidningar och jag vill ha en bra sommar. Nu vill jag bara fara hem och ligga i min säng. Erik är magsjuk så jag har vaknat väldigt många gånger inatt när han gått till toaletten. Det är inte helt okej så nu vill jag bara hem till min säng och mitt nystädade rum. Ja, jag erkänner att det är trevligare att vara i ett städat rum! Jaja, nu måste jag fortsätta kolla på PMet till Idrotts arbetet. Jag vill verkligen inte det egentligen. Men vad gör man? Sen måste jag plugga inför matteprovet imorgon också. Inte heller helt okej. Jag har ont i min mage också, tror Erik har smittat mig. Herregud vad osammanhängande allt detta blev. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar