onsdag 17 mars 2010

Så här ligger det till:
- Jag älskar Timo Räisänen
- Jag älskar Håkan Hellström
- Jag älskar Lasse Lindh
- Jag älskar Linkin park.
- Jag älskar The Killers
- Jag älskar Death Cab for Cuties
- Jag älskar musik
- Jag är trött.
- Jag vet inte vad jag vill med livet.
- Jag vill men vill ändå inte ha sommar nu.
- Min fot domnar utan anledning.
- Min telefon är på villovägar. (Hemma)
- Jag har hittat "pluppen" till mina hörlurar. (Vilket jag är mycket glad över)
- Jag har ingen ork att lägga upp bilder även om jag vill.
- Towe är sjuk.
- Jag vet inte vad jag ska göra på friluftsdagen.
- Jag vill ha nya skor. (Massor av nya skor)
- Jag vill ha nya kläder. (Massor av nya kläder)
- Jag vill resa utomlands. (Inte bara med familjen)
- Jag vill åka till Göteborg.
- Det är Greys ikväll. (Vilket jag självklart kommer att se)
- Jag vann över mamma i kortspel nyss.
- Jag vet inte hur min helg kommer sluta.
- Jag slutar tidigare imorgon.
- Jag önskar att jag hade hur mycket pengar som helst.
- Jag saknar inspiration.
- Jag vill och önskar att jag kunde göra saker jag inte egentligen vågar.
- Jag vill träffa nya människor.
Jag vill, jag önskar, jag saknar, jag älskar.

I dreamed I was missing
You were so scared
But no one would listen
Cause no one else cared.
After my dreaming
I woke with this fear
What am I leaving,
When I'm done here?

When my time comes
Forget the wrong that i've done
Help me leave behind some
Reasons to be missed
Don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory
Leave out all the rest
.
.

...I used to be my own protection / but not now
Cause my path had lost direction / somehow...

So now you're gone
And I was wrong
I never knew what it was like
To be alone
.
.
Between my lies and how the truth gets in the way
The things I want to say to you
Get lost before they come...
...
Fear is not afraid of you...
...The only thing that's worse than one is none.
.

So i / i wont be the one
Be the one to leave this
In pieces
And you / you will be alone
Alone with all your secrets
And regrets
Don't lie.

3 kommentarer:

  1. sv: Jo hon blir väll en vampyr? Annars kan dom väll ändå inte ha sex utan att han dödar henne? Och han vill väll inte vara tillsammans med en gammal tant? haha

    SvaraRadera
  2. Det här är typ det längsta inlägget du någonsin skrivit (åtminstonde som jag har läst) mycket bra tycker jag. listor äger och jag försöker bli frisk faktiskt. Vad gäller friluftsdagen så skulle det vara awesome om vi kunde köra yoga/ någoting annat eller vad säger du? du måste skriva upp mig iallafall imorron för annars kommer jag typ få fiska på nydala å de vill jag inte. jag kommer kanske på fredag beroende på hur jag mår men inte imorron vilket är orsaken till varför du måste lista upp mig på en lista. Hihi.. nu ska jag sluta skriva... ÅH juste! jag tycker vi kör bio på söndag..

    SvaraRadera
  3. sv: haha nä gör inte det. Får väll ta och läsa dom då....gud vad jobbigt, då måste jag läsa trean först.....kommer ta miljoner år!

    SvaraRadera