fredag 19 mars 2010

Galet lång dag!
- Dagen började med en längre sovmorgon än vanligt. Dock bara 20 minuter. Klockan 10 skulle vi infinna oss på Nolia där vi kollade på massa ungdomar som hade startat egna företag och så. Det var väl intressant men jag och Towe ville mest bara sjunka genom jorden. Sedan gick vi till Draggen och hängde där. INTE OKEJ ALLS! Men jag var liksom nyfiken och ville inte gå därifrån. Jag förstår inte hur folk orkar gå på den skolan, jätte mörkt och tråkigt. Sedan var det lunch på Vildmannen som gällde och sedan hål till klockan 14.10. Med andra ord hade vi hål från 11.00-14.10. Inte helt okej! Men det gick väl bra, men jag hade ingen dator, så jag satt bara och gjorde ingenting. jaja, sedan slutade jag och for hem. (Förlåt Towe för att jag inte stannade och åt med dig! Jag lovar att jag ska försöka ge dig en vettig anledning senare!) När jag väl kom hem får jag höra att ERIK ska TA MED SIG DATORN till en kompis för dom skulle ha lan. Det betyder att jag inte har en vettig datorn ikväll. När han väl for iväg tänkte jag koppla in min bärbara. Tror ni det fungerade? Inte precis, allt internet la av. Både trådlöst och ja vad heter det? När man har sladd. Vilket sög så jag trodde jag skulle vara tvungen att ligga i min säng med en tråkig bok.

Jaja, nu ska jag gå och spela kort med mamma, pappa, Krister och Rebecca. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar