torsdag 18 april 2013

2013.04.18

Idag har jag flätor, det ösregnar, jag åt ingen lunch, varma mackor till middag, fått ett förnyat recept bekräftat och fått sluta tidigare.

HAR FÅTT TILLBAKA MIN CYKEL OCKSÅ! Den ska nu vara hel och ren med ett nytt bakdäck. Hoppas den funkar nu bara!

Imorgon öppnar jag och slutar tidigt. Superfredag kallas det på huset. Då tar jag min räääcer cykel och cyklar allt jag kan hem för att packa, äta och sedan ta en buss in till stan.

Väl inne i Umeeå ska jag lämna min packning och ta mig upp till Norrlandskliniken för ett blodprov inför den kommande magnetröntgen. Efter detta står Petrus och Towe på listan. Stannar i stora staden tills på måndag förmiddag så morfar och mormor (bästa) ska skjutsa hem mig så att jag hinner jobba den resterande dagen. För er som inte vet vad jag ska göra på måndag så ska jag på Ortopeden och träffa en läkare.

THATS MAAH PLAN! PEACE OUT BITCHES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar