tisdag 16 april 2013

2013.04.16

2 arbetsdagar avklarade. 3 kvar. Trots att jag faktiskt tycker om att vara med de yngsta så känns denna vecka jobbig och stressig. Har tankarna på helt annat håll. Idag när jag stod i disken (vilket man gör när man slutar 14.45) så var jag otroligt taggad på att fara ut och springa. Hade förberett en runda och allt. Väl hemma hade en sådan där rolig kallelse från Norrlands Universitets sjukhus landat i brevlådan.
Stressen jag känner över den kommande måndagens besök hos Ortopeden blev plötsligt bara som ett skämt. Stressen jag känner om nästa veckas besök på magnetröntgen är otroligt mycket värre.

Dessa två besök betyder att jag på något vis inte kan jobba under några timmar och jag vet inte hur jag ska göra. Allt blev bara så jobbigt och för att göra detta lite värre så måste jag göra ett nytt blodprov inför magnetröntgen. När ska detta hinnas?

Så någon springtur blev det inte idag. Istället en väldigt orkeslös tjej i köket. Ska ta och gå upp till min säng nu. Här gör jag ju ändå ingen nytta. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar