torsdag 11 april 2013

2013.04.11

Spännande och kaosartad dag som slutade hemma i soffan framför serier. När alla serier var slut funderade jag ett tag på vad jag skulle göra. Kunde inte spela Candy crush och ville inte packa eller städa. Söka jobb slutade det i. Känner mig som ett skämt varje gång men hoppas verkligen någon nappar!

Nu ska jag packa, duscha och spela Candy crush. Imorgon är det jobb som gäller och sedan så snabbt som möjligt försöka förflytta mig in till Umeå för avskeds middag för min Freyja som åker till Australien alldeles för snart (mitt samvete dödar mig). Sedan blir det utgång för hela slanten! Lördagen ska innehålla motion, jobbsök och mys.

Så nu vet ni. Allt stämmer. Mitt liv blir inte intressantare än så här just nu!

PUSS

1 kommentar:

  1. har du klarat candy crush bana 29?????????!?!?!?!?!?????? Jag har varit fast huuuuuur länge som helst!

    SvaraRadera