tisdag 2 april 2013

2013.04.02

För er som missat har jag, familjen och Petrus varit uppe i husvagnen fredag-tisdag.
Mycket mysigt och uppskattat. Nu är jag dock hemma igen för att jobba. Ensam i sängen och i huset. Imorgon kommer mamma hem, även hon måste jobba. Erik är i Gränsen och pappa kvar i husvagnen. På fredag åker jag och mamma dock tillbaka upp till husvagnen för några sista åk i backarna.

Måste bara få tillägga att min kropp gör jätte ont efter gårddagens tolkning upp till toppen. Känns även mycket lustigt att sova ensam igen. Ingen som kramas med mig eller snarkar alldeles för högt. Ännu konstigare är det att snön försvinner mer och mer och att vintern långsamt går över mot vår. Om jag orkar/hinner leta fram mammas cykel imorgon bitti så cyklar jag nog till jobbet imorgon till och med.

Men nu måste det sovas. Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar