fredag 26 september 2014

2014.09.26

Klockan ringde 05.15 och upp och iväg till jobbet for jag. Trots hostan och snuvan med tillhörande huvudvärk och bihålevärk så gick det bra på jobbet. Ångrar inte att jag åkte dit, det var dags. Nu håller vi tummarna för att jag inte får något bakslag i helgen.

Efter jobbet fortsatte min dag med fika på café Station med Puppen. För hemma i lägenheten höll köket på att saneras. Strax efter kl.16 började vi promenera hem i ösregn för att börja flytta tillbaka köket från vardagsrum och sovrum. Halvvägs in åkte vi iväg till Media markt för att klämma och känna på mobiltelefoner (börjar ju känna att det är dags för en ny). Fortsatte med middag på Frasses och godis från godishuset.

Nu ligger jag i soffan och ser på IDOL tillsammans med mitt godis, ett glas mjölk och ljus tända. Det bästa är att köket är på plats igen och att Petrus är hemma med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar