lördag 6 september 2014

2014.09.06

Träningsvärken verkar börja ge med sig och jag känner mig redo för nästa pass. Planerar vardagsrummet och bullbak också.


Igår efter jobbet mötte jag upp mamma på tågstation för att åka vidare tillsammans in mot stan där middag och bio väntade. Imorse när jag vaknade strax efter halv nio kände jag mig pigg och utvilad och klev upp för att göra mig en kopp te. Mös sedan ner mig i soffan med en bok och efter några kapitel hamnade jag framför TVn med Gampaden i handen. Har spelat Pikmin 3 mellan 12 och 16.... haha. Med andra ord blev ingen av mina planer för dagen av. Nu väntas middag i Röbäck och sedan nya tag imorgon.

Värt att nämna, mina 50% i september blir från och med måndag 100%. Hur resten av höstens procent ser ut är ännu oklart, men med största sannolikhet får jag veta det på måndag. Jag tror nog att hösten blir bra trots allt. Är inspirerad och taggad på livet åtminstone!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar