måndag 22 september 2014

2014.09.22

Helgen började med en himla mysig middag på Le garage med Puppen. Fortsatte sedan med en tripp till Sundsvall och IKEA för att slösa pengar. Väl hemma var både jag och Petrus helt slut jag frös och svettades och snorade om vartannat och Petrus hade jätte ont i halsen och trodde att han skulle tappa rösten. Trots detta fick vi upp ett sideboard och hälften av handtagen i köket innan vi båda däckade i sängen.

Söndagen fortsatte i samma tema som lördagskvällen, jag var helt slut, ingen bra dag alls. Snoret rann, hostan hälsade glatt på, huvudet sprängdes och tröttheten tog över. Trots detta fortsatte monterande av handtag och insatser och innan jag tog en 2 timmars powernap hade vi bullfika med Anna och Hasse.

Vaknade imorse lika dålig som igår men drog mig ändå till jobbet då det var jag som skulle öppna, efter 3 timmar åkte jag dock hem igen och kommer även vara hemma imorgon. Mår varken bättre eller sämre vilket är bra antar jag, kunde ju trots allt ha blivit värre. Har sovit större delar sen jag kom hem och tror jag skulle kunna sova några timmar till.

När Petrus kommer hem ska jag försöka få i mig någon mat sedan ska jag väl fortsätta mitt soffliggande. Kanske orkar se en film nu mot kvällen, gick ju inte så bra tidigare idag hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar