onsdag 8 januari 2014

Budapest

I somras tog vi, vårt pick och pack och åkte till Budapest i några dagar. Visste inte vad jag gav mig in på och förvånades hela tiden. Chockvärmen, byggnaderna, staden, folket, priserna, valutan, öppettider, tunnelbanor. I fell in love. Inga bilder ger denna stad rättvisa. Svårare än London. London har de flesta en bild av, de vet vad det finns att förvänta sig. Skottland var även det fantastiskt med dess landskap och vägar. Påminn mig att gå igenom dessa bilder, Skottland och London. Har ju helt glömt det.

Bredvid vårt hotell fanns en "trädgårds"bar, något liknande har jag aldrig sett och kommer nog inte få se i Sverige. Så himla häftigt ställe. Bilderna nedan är från utsidan, från insidan har jag tyvärr inga bilder.

Kommande inlägg kommer innehålla bilder av och från Budapest. Ha överseende med att de flesta bilderna är tråkiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar