torsdag 30 januari 2014

2014.01.30


2,5 fingrar bedövade i ett gigantiskt paket. Det är en underlig känsla men knölen är enligt läkaren borta. Bevis på detta får jag inte se än på ett tag dock. Operationen har gått bra och jag är åter hemma.


Det tråkiga i detta är att läkarens tidigare uttalande, om 3 dagars vila hemma sen tillbaka på jobb, inte längre stämmer. Efter 2 veckors jobb på nya förskolan blir jag nu sjukskriven, hela februari. Om inget förändras. Vill ju verkligen inte. Nu när jag faktiskt har en anställning och allt så vill jag ju visa att jag kan jobba. Inte bli sjukskriven på en gång.
Tur i oturen är ju då att jag faktiskt har en anställning, en liten trygghet i alla fall.

Nu ska jag jag jobba på att bli vänsterhänt och imorgon ska jag upp på jobbet för att prata med min chef.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar