torsdag 2 januari 2014

2014.01.02

Sakta men säkert blir listan med saker vi behöver till lägenheten kortare.
Det största som behövs just nu är ett jobb. Jag pratar mycket om detta men gör lite. Har börjat skriva lite CVn som ska delas ut och har börjat skriva tre CVn som ska ska skickas in.

Mina sista dagar på Spiran börjar gå mot sitt slut och jag har ganska exakt 5 dagar kvar. Den 14 januari börjar jag på en ny förskola. 2 veckor ska jag jobba där. 9 dagar. 14 januari - 24 januari. Sedan kommer en vecka jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Måndag tisdag onsdag är helt oplanerade. Kommer troligtvis vara rastlösast av alla och vara jätte nervös. Torsdag ska jag in på NUS för en operation som troligtvis rätt snabbt kommer vara över då jag inte ska sövas. Fredagen är ännu oklar vet ju liksom inte vad jag kommer kunna ta mig för. Men ska försöka packa åtminstone. Sedan har vi 1 februari. Som det ser ut nu så kommer vi att få flytta in i VÅR lägenhet då. Herreminjesusamalia. Jag ska flytta från mitt Vännäsby.

2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar