lördag 31 augusti 2013

2013.08.31

Som en död fisk ligger jag i soffan mätt och helt utslagen. I förmiddags cyklade vi in till stan och njöt lite av det halvbra vädret. Kollade i lite butiker och gjorde inget speciellt alls. Kom hem, sov en stund och sedan lagade jag mat åt oss.

Igår åkte jag upp på Petrus jobb efter jobbet för att sedan åka på ICA MAXI och handla inför ett nytt recept. Det var spännande. Det var en sallad med morötter och zucchini. Inget jag tycker om men tillsammans med bulgur, ruccola och halloumi var det faktiskt gott! Till detta hade vi en "citrusröra" gjord på kvarg, gurka och citron. Vi avslutade sedan fredagen med bio, Känn ingen sorg. Jättejättebra.

Ikväll avslutar vi med Clannad och soffmys. Imorgon är det 1 september. Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar