tisdag 6 augusti 2013

2013.08.06

En bra dag. Jag vaknade upp, åt frukost, duschade och tog allt i min takt. Cyklade upp till ett otroligt lugnt Spiran. Det kändes förvånansvärt bra att vara tillbaka i lokalerna. Lite som att komma hem. Pratade lite med barnen, andades lite förskoleluft, pratade lite med jobbisarna och bokade sedan upp mig några eftermiddagar i augusti för att i senare diskutera hösten. Kanske får jag stanna hela hösten! (Vilket jag självklart hoppas på)

Efter detta cyklade jag till Vännäs. Andades lite fritidsluft uppe på Månen och kände mig lika hemma där med. Mina två favorit ställen att jobba på. Helt klart. Skulle sedan till apoteket och hämta ut lite recept men upptäckte att börsen var kvar hemma. Så inget för mig, bara att cykla hem igen. Tur med vädret hade jag också!

Nu ska jag snart sova och imorgon vankas nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar