måndag 5 augusti 2013

2013.08.05


Towe har fyllt 20 år i onsdags och detta firades med fika med Krille och Evelina. Kinabuffé och den nya Monsters INC på bio. Brabra.



Så efter torsdagens huvudvärk vände vädret och förkylningen. Jag åkte ut till stugan för lite mys med mamma, pappa, mormor och morfar. Ulrika, David och Kajsa kom förbi på kvällen och vi hade jätte fin kvällssol. Fredagen bjöd på ännu mer sol. Petrus kom ut till stugan efter jobbet och åt med oss och sedan begav vi oss mot staden för att bege oss mot 20 års fest. Trevligt och så med massa folk. Lördagen blev en mysdag i soffan och på madrasser ute i solen.


Gårddagen däremot! Började med en tur in på nolia och avslutades med Clannad i soffan med kvällsfika. Där emellan åt vi glass, middag på Vezzo och gick på bio och såg Pacific Rim. Bäst söndag.

Idag är det fint väder idag igen och det känns bra. Tycker dock denna sol och värme kunnat komma till oss i regniga Juni. Jag ska till sjukgymnasten idag, men jag vet inte vilken tid så tänker vara där klockan 13 för jag orkar inte ringa. Tror nämligen jag har tid 13.30 eller 14.30.

Annars då? Ulf från Spiran ringde mig just och frågade om jag fanns tillgänglig för jobb i veckan och möjligen hela augusti ut. Kändes bra att han tänkte på mig. Nu får vi bara se var det leder, hans skulle prata med den nya förskolechefen som börjar idag och skulle sedan återkomma till mig!

Well, trots att jag inte är helt frisk känns allt bra. Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar