torsdag 30 maj 2013

2013.05.30

Denna värme verkar ha kommit för att stanna! (Nu bara för att jag sa såhär kommer den väl att försvinna) jag jobbar barbent och bara njuter. (Inte helt sant. Igår hade jag en otroligt dålig dag. Värmen, stressen och förkylningen är ingen bra kombination.

Inatt har jag vaknat av skärande öron och det verkar vilja sitta kvar i höger öra. Smärta och noll hörsel på ett öra med andra ord. Det är inte lätt att lyssna på fem ledsna och irriterade tre åringar samtidigt kan jag lova.

Ikväll åker jag in till stan för picknick middag med tjejorna. Det ser jag framemot. Sen kommer den där dagen som jag trott inte skulle komma så snabbt. Fredagen den 31 maj. Min sista dag som anställd på Spiran. Skräckblandad förtjusning.

Nu åter till min rast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar