söndag 12 maj 2013

2013.05.12

Min plan idag var att åka med 16.10 bussen hem. Den dök aldrig upp. Så jag ringde Petrus och frågade om han ville skjutsa mig in till stan så att jag kunde ta bussen som gick runt fem istället. Detta gjorde han såklart. (VÄRLDENS BÄSTA, puss på dig) Väl hemma så mådde inte min mage så bra efter att jag ätit lite mintkrokant choklad. Så gott men inte så bra för min mage då jag och mandlar inte ritkigt går hand i hand.
Väl hemma hamnade jag i köpet med massa serietittande och vips så var klockan 22.30. Har gjort mig redo för sängen nu ifall Emma skulle ringa imorgon och vill ha mig och jobba. Kan aldrig vara på den säkra sidan och även om hon inte ringer kan det ju vara skönt att inte gå och lägga sig allt för sent.

Nåja, see you latero!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar