tisdag 28 maj 2013

2013.05.28

3 dagar kvar. Onsdag, torsdag, fredag. Sökte massor utav jobb igår och tackade idag ja till att jobba några timmar på måndag på Månen. Planerade in picknick middag med Towe, Olivia, Evelina och troligtvis alla som vill komma på torsdag. Har ett möte på tisdag kväll och ska till sjukgymnasten nästa fredag. Än så länge ger jag inte upp. Beställde även hem de underbart fina rosa conversen jag skickade tillbaka för några veckor sedan. Denna gång i en mindre storlek. Ett par knästrumpor kommer också hem till mig inom en snar framtid. Har påbörjat ett försök till att göra mina fötter bebislena igen också sen som pricken över i:et så börjar jag bli friskare.

Jag hoppas hoppas hoppas att livet inte faller isär när allt blir sådär osäkert igen. Osäkrare. Jag håller alla tummar och tår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar