söndag 25 november 2012

2012.11.25

Har haft en hemskt bra helg!

- Vaknade upp hos Petrus på fredagen.
- Middag med mamma, pappa, Erik och farmor.
- Buss in till stan med Jonte och Alfred för att ta oss till festligheter på liljansberget
- Festligheterna på liljansberget bjöd på Freyja, Anna, Sara, Niklas, Linnea och några till jag inte minns vad de hette.
- Taxi till Allstar och sedan hämtade Petrus upp mig och vi for ner till honom i Röbäck.

-Vaknade upp hos Petrus igen.
- Blev upphämtad av mamma, pappa, erik och farmor. Vi for ut till Obbola och sedan till mormor och morfar för att fika.
- Middag på Great eastern. Jag trodde jag skulle äta ihjäl mig. Fick även gratis efterätt då de tydligen glömde ge mig mat/dom ansåg sig ha tagit alldeles för lång tid på sig. Tryckte i mig efterrätten bara för att den var gratis.
- Petrus skjutsade Erik till Carlshem och sedan for jag och han ner till Röbäck innan vi begav oss till SF för att se Skyfall! :D

Sen var det plötsligt söndag och jag är hemma igen. Helgen är slut och imorgon börjar vardagen igen. Bara 5 dagar till fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar