fredag 9 november 2012

2012.11.09

Skorna har jag nu hämtat och det känns asbra! Lite stora men med tjocksockar blir dom perfekt. Och om jag nu inte skulle vilja använda tjocksockar så får jag väl köpa till en sula. Inte värre än så! :)


Känner mig väldigt effektiv idag. Har städat ur garderoben och sedan fyllt den med all ren tvätt från källaren. Har även satt igång min första tvättmaskin. (HEHE, ibland undrar jag om jag verkligen är 19 år) Har hunnit hämta min bror och varit på arbetsförmedlingen också. Nu tänkte jag se lite Chuck och sedan hoppa in i duschen innan jag och pappa ska äta middag. Mamma, Erik och Johannes lämnade just för en helg i Tärnaby.


Känner att jag behöver lite skidåkning just nu, om mitt knä klarar av det vill säga. Ska bli intressant att se, sen när jag får komma mig ut. När nu det blir. Har ju inte åkt något sen jag gjorde illa det i våras.

Jaja, nu Chuck, sen dusch, middag och buss till stan. Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar