fredag 9 november 2012

2012.11.09

Hejsanhoppsan!
Mamma tycker jag är en arg människa och jag vet inte. Kan nog inte klandra henne. Tänker väldigt mycket och är väldigt stressad hela tiden. Har ett huvud som vill sprängas och en rygg och ett knä som inte vill sammarbeta.

Igår var jag med Petrus och André hela dagen. Vi såg på film, var på återvinningscentralen (vilket var ett helt äventyr för sig), var förbi hos André och åt, fikade på NK, köpte glittriga jeans, tittade på när Petrus kopplade kablar och lekte med katteeerna.


Onsdagen avslutade jag med massa mys hos Petrus. Han skar upp massa gurka åt mig och tog fram massa isbitar. Han är ganska söt.

Annaaars då, hade planer på att umgås med Freyja och Towe i helgen. Men det visade sig att dom jobbar. Så ska till Petrus idag tror jag.


EN ANNAN SAK ATT TILLÄGGA ÄR ATT ALFRED OCH VIKTOR FLYTTAR HEM IGEN IDAG, om än så bara i några dagar. I alla fall Viktor flyttar till Luleå i 6 månader på måndag. Vad Alfred ska göra vet ingen. Känns i alla fall super bra och ska försöka se till att vi hinner ses i helgen. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar