lördag 29 september 2012

2012.09.29


Har just betalat mina första tre räkningar. Bra timing när jag behöver alla pengar jag kan få imorgon och de kommande dagarna i London. Gjorde av med mina sista kontanter när jag klev på bussen hem klockan 16.22 idag. Känns sorgligt men sant.


Igår åkte jag in till stan för att köpa en reseadapter och en kalender. Skulle även träffa Freyja. Så när jag satt mig på buss nr. 9 ner mot Röbäck och Petrus var jag en reseadapter, två böcker och några timmar med Freyja rikare. En kalender hittade jag inte. Har hört att jag är lite för kräsen.


Imorse var jag grinig och ville inte kliva upp även om vi gått och lagt oss relativt tidigt. Innan 12 sov vi ju åtminstone. När jag väl lyckades kliva upp så bakade vi denna helg egna scones och jag diskade en massor. (kände mig väldigt duktig) Annars har vi bara varit trötta och slöat idag. Rätt mysigt.


Vad händer nu då? Packa, duscha, packa, äta, sova. Något sådant. (och ni som känner mig vet att det kommer liggas en hel del i min säng med serier ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar