tisdag 18 september 2012

2012.09.17




Igår tog jag på mig ett par förstora byxor och for in till staden. Jag kom hem imorse med två par nya skor, ett par byxor, en tröja och en bh. Väl spenderade pengar tycker jag. Lyxade även till det och åt middag två gånger på en dag. Först bjöd jag Towe på max. Vi fick sällskap av Mikael och jag tittade på Emelie genom fönstret där hon spatserade som om allt var som vanligt. (Hon som varit borta hela sommaren)


Efter Max middagen tog jag en buss till Röbäck där Petrus slängde ihop lite korv och makaroner åt oss. Efter detta såg vi en rolig skräckfilm med Harry Potter som huvudperson och imorse ringde helvetes larmet hans klockan 05.30.


Annars igår så försvann vår husnyckel, eller rent logiskt så försvann den i fredags när mamma kom hem från jobbet. Som tur är har hon återfunnit den.
Det regnade bakom mina glasögon och jag halkade i en rulltrappa i MVG.

BRA DAG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar