söndag 23 september 2012

2012.09.23

I feel like a craaazy person.
Ligger hemma efter ett dygn i storastaden Umeå. ;) Myspys i ett helt dygn. Först middag hos Towes mormor och morfar, sedan myspys med Towe och Moa framför en film. Efter detta for Moa hem och jag och Towe deppade ner oss och gjorde en spellista på spottan. Någonstan kring 22.50 kom Jocke och hämtade Towe medan jag tog en buss in till stan där jag blev upphämtad av Petrus och hans mor. Ytterligare en film, Forrest Gump. Kan nog officiellt säga att jag sett den. haha. Vaknade upp imorse och fick nybakade scones till frukost. Vilken lyx.

Denna kväll kommer spenderas ensam i min säng med serier att ta ikapp. Önskar att jag hade lite godis eller glass. Jag vet inte vad jag vill egentligen. Äsch, hejdå. < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar