måndag 26 mars 2012

2012.03.26

Vi tog en promenad, jag och hon Towe. Vi gick och gick, sen ett tu tre stod vi på en parkering i Vännäs. Towe var kissnödig och vi ringde Viktor. Vi störde mitt i hans spelade och fick låna en toalett. Viktor erbjöd oss skjuts hem, jag total vägrade som vanligt men fick tillslut ge med mig. Ganska snäll är han ju trots allt, även om han tvivlar på att jag kan gå från Vännäs till Vännäsby. Väl hemma fikade vi lite och gick sedan söndagsdeppiga och pratade i min säng innan vi somnade och drömde om pojkar. (Jag i alla fall)

Sen kom det en ny dag. Vi tog en kall buss till skolan och på skolan fick vi en rätt trevlig uppgift som ingen utav oss var speciellt inspirerade att göra. Vi bestämde oss i alla fall för att klippa sönder tvåornas Mindyard. Det blev en etta på framsidan, bestämde oss för att det betydde att deras tidning var nummer ett. Bästa någonsin. (Förlåt tvåor att vi klippte i er tidning! Jag är mycket imponerad och tycker egentligen om den jätte mycket)

Mest av allt vill jag ha en hamburgare från MAX just nu. Synd att jag måste vänta till imorgon innan jag får den hamburgaren...
Efter skolan ska jag och Towe på äventyr. Vi ska ta en buss åt fel håll, jag ska försöka att vara ett stöd åt henne och sedan ska vi åka hem. Tokigheter. Wish us luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar