söndag 4 mars 2012

2012.03.04

Helgen har jag spenderat med Towe och Freyja med flera kan man säga. Fredagen på Corona där vi förfestade med Mikael, Mikael, Jocke och Petrus. Sen väl inne på Corona träffade vi massor utav andra trevliga filurer.
Lördagen hade jag en bra dag och avslutade den med att fara till Freyja och basta med henne, towe, Petter, och Mikael. Efter ett tag kom även Simon och Gabriel förbi. Mycket trevligt :)
och söndagen är idag. Jag har sovit och sett på Pokémon med Towe och nu när hon åkt hem planerar jag att äta god middag, köpa Ben och Jerrys och se på Pokémon och andra serier! :D Kan bli trevligt.

Förövrigt har vi lite smått börjat planera veckan som kommer, nämligen vårt sista sportlov. Tror nog att det kommer bli astrevligt!! :D Önskar dock att jag skulle hinna vara både i Towes stuga och i husvagnen. Men vi får se hur det blir med det.

(JAG PLANERADE ATT LÄGGA IN MASSA BILDER HÄR MEN ICKET)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar