söndag 18 mars 2012

2011.03.18



En helg som jag planerade att tillägna skolarbete och mig själv slutade med att jag var fyllechaffis åt Alfred, Viktor, Krikko och Erik med en bil med automatlåda, däremellan var jag i Brännland med Freyja, Towe, Mikael och Petter.
Lördagen spenderade jag hos Petter med de vanliga. Vi grillade och spelade alfapet. Sen begav mig mig hemåt, sov några timmar och såg på Community och Vampire diaries. :D Sen kom Viktor och Alfred och hämtade upp mig.

Idag, idag ligger jag i soffan och tar igen mig efter en mycket sömnlös helg. Skissar lite på tatueringar och funderar på att ta upp historia boken och göra uppgiften vi gjorde på lektionen sist (som jag hade för lite koncentration för att göra) Eller kanske till och med städa mitt rum? Båda? Jag har ju trots allt bytt sängkläder igår. Lika bra att dammsuga också! See you!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar