måndag 22 augusti 2011

"I was never here"

Med 129 nya låtar på min iPod tog jag mig ut på en skön promenad.
Innan dess hann jag prata med Towe, Petter och John.
Min iPod hann "gå sönder" och börja fungera.
Jag hann övningsköra och jag hann äta glass.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen (en välbehövlig sådan... har inte duschat sen förra lördagen, sen den 13 Augusti med andra ord.) och imorgon tar jag 9.10 bussen in till staden för att gå några ärenden och sedan fika med några fina från klassen!


Onsdag och första dagen på sista året av gymnasiet närmar sig. Det känns mycket spännande och jag vill bara ha det överstökat. Visst känns det tråkigt att det bara är 1 år kvar med alla fina klasskompisar, men det finns inte mycket att göra åt saken. Jag får helt enkelt ta vara på hela detta sista år och sedan leva på det resten av mitt liv. Något sådant.


Jaja, nu dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar