onsdag 31 augusti 2011

2011.08.31

Jag känner mig så himla dålig.
Min tunga är svullen och gör ont. Allt jag försöker äta och dricka gör ont. Så vatten och is<3

Första lektionen idag var ljud och ljus som jag och Tove Nordlander snabbt kände inte skulle funka. Så nu läser vi Naturkunskap B istället. Lite undrar jag nog vad jag gett mig in på..

Pa-100 idé skissen ska vara inlämnad på fredag. Jag har just nu noll idéer.

Jag har fått mina betyg från tvåan och ettan också! Rätt nöjd tjej. 1 MVG och 4 G resten VG. Vet inte hur många kurser det är, men tror det är runt 16 hittills. Det är en stor skillnad från de betyg jag hade under högstadiet, vilket känns skönt. Nu gäller det bara att satsa på de nya ämnena och bli lika nöjd när studenten kommer och jag står där med mitt sista betygspapper i handen. Borde inte vara något problem! :)



Måste ta tag i körskolan också. Hur svårt ska det vara att välja egentligen? Har sådan sjuk beslutsångest att jag nästan tror att det inte kommer bli något körkort för mig! Hahha, hoppas verkligen inte det slutar så.

(Bilden ovan är från när jag vari Luleå i sommar med Towe och Evelina. Ser även att kvallan är på topp. Men vad gör det om 100 år?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar